Alec

Igar akte jag, Levi, James och Raina till Alec, typ at varldens godaste mat och kollade runt lite bara. Sen sov jag hos Gloria och Anne, och Gloria korde bilen nar vi akte till subway for att ata middag. Det var skitkul nar hon skulle trycka ner bromsen och rakade trycka ner gaspedalen istallet. Ahum.

Idag var vi heeeeeeeeeeela dagen i Alec igen. Jag, Blake, Connor, Anne och Shelby. Haha och gissa vad jag kopte? 3 bocker. hihi. En om Eminem.... :):):), en som hette nanting om filmmaking!! Och en med en massa acting scenes. Jag kopte faktiskt lite annat ocksa. Plus att vi fikade pa ett cafe. Det var langesen....

Nu e jag skittrott och ska ga och sova. God natt.

sno

Jag saknar sno.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0