natchitoches

dfghdxh

Har va vi ikvall. det va sjukt fint.

Jag vet inte vad som pagar just nu. Allting kanns bara konstigt. Det kanns inte alls som jul. For varmt, soligt och ingen sno heller. Jag har haft konstant magont i tre dagar, och sa fort jag ater minsta lilla kanns det som att jag inte kan andas. Man borjar bli hungrig liksom.

Shelby och Levi gjorde slut, eftersom han e helt javla dum i huvet. Som tur ar snackar hon med en annan kille nu. Hoppas Levi far hora om det.

Chen och katarina (tva utbytesstudenter) blev hemskickade for att dom kom hem aspackade en kvall.

Blake och Anne hade nastan nanting, tills Anne insag att hon fortfarande va kar i sitt ex. Sa nu mar Blake daligt och jag vet inte vad jag ska gora at saken. Det suger.

Cody...... herregud. Om killar typ kunde make up their minds lite ibland sa skulle det hjalpa javligt mycket.

Haha, jag och Talen har brakat massor pa sista tiden. Men jag alskar honom anda. Han kan bara va lite dum i huvet ibland. Han kommer over saker fort i alla fall, o det ar mest sma tjafs, sa allt e lungt.

Ms Theresa och Mr Art har bestamt sig for att prata med Levi o saga att han inte kan bo har langre. Herregud, han sa att han skulle stanna i ett par dagar, nu har det gatt over tva manader.

Nasta vecka ar sista veckan i skolan, sen blir det lov. Underbart. '

Sa..... det ar nog typ allt som hant pa sista tiden, om man tanker i stora varv (kan man saga sa?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0