Ny strategi

Japp. Jag har fran och med nu en ny strategi for min blogg. Istallet for att endast skriva nar nanting speciellt har hant eller sa, sa tanker jag nu skriva varje dag (sa gott det gar) och bara informera er om vad jag gjort under dagen. kanske inte sa jatteintressant alltid, men da far ni i alla fall en liten overblick om hur min vardag ser ut....

Idag var jag i skolan fran 8-10, for att ta ett mid-term test. Det var i chemistry, men trots det tror jag faktiskt inte att jag fick F. Och det var sa skont att komma hem klockan 10, jag och blake hade huset for oss sjalva, at frukost och kollade pa vanner. Underbart.

Sen fick vi traffa Shelby's "nya kille". Han var mycket trevlig.

Sedan kollade jag och Blake pa Texas chainsaw massacre. Inte en bra ide. Men men, what you gonna do???

Och till sist har jag nu suttit och funderat pa hur jag ska formulera mig nar jag berattar for Talen om Cody. Jag behover verkligen prata med nan som verkligen kanner honom... se om han kanske vet vad som pagar i codys hjarna. I sure as hell can't figure it out.

Sa var det med det. Nu ska jag plugga till nasta mid-term (american history) och ga o prata med Talen. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Pål

Bra strategi!! :D åååååh kör hårt med talen, det är nog bra å snacka med han :) saknar dig!

2010-12-16 @ 08:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0