Thriller

Faaaan fan fan fan faaaaan!!! FAN att jag inte tog bilder idag!!
Med var theatre class, upptradde vi idag "thriller" dansen (ja, michael jackson) i the courtyard(gud, ibland undrar jag varfor jag inte bara skriver pa engelska). Men i alla fall. Det va fett kul. Vi satte pa massa smink o rivde sonder trojor och hade fake blood over oss, haret helt omrufsat och harsprayat....
Alla doljde det med en tjocktroja och luva over, vi gick ut till the courtyard och stallde oss pa olika platser. Sen nar musiken borjade tog vi av oss trojorna och jag, cody och clint borjade ga ut som zombies.... kort darefter kom resten medans shelby och blake bara gick fram till mitten och sag helt normala ut. Sen stog vi i en cirkel och sminkade dom, medans alla andra holl upp handerna bakom for att doja det. Och sen dansade vi :D de va jattekul faktiskt. Plus att vi fick pizza fran pizza hut till lunch. Det ar inte ofta det hander pa Bunkie High School.
Och juste, nar alla hade dansat klart bestamde sig saklart cody och clint for sig att lagga till lite extra. Kan inte ens forklara, men det var sjukt kul i alla fall. Yay.
Och EN sak till!! ALLDELES NYSS, nar jag gick ut i koket for att kolla nar Mr Art lagade mat, sa kom sverige upp pa nyheterna!!!? Om det dar sjalvbomb grejsimojsen. Det var lite kul (aven om de egentligen inte va kul att de hande...) Men anda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0