Ppl

Har haft en konstig vecka.
Folk i det har landet, eller kanske e de bara Bunkie High, men dom snackar sa javla mycket skit. Maste snacka om o lagga sig i andras javla liv hela tiden. Sager man nagot till nagon vet hela skolan om det dagen efter, o jag skojar inte ens.
Till exempel. Det var jattekul nar jag och Shelby satt i bilen och hon fragade mig om det var nagot mellan mig och Levi. Levi being hennes ex som gjorde slut med henne typ tva dagar innan hon stallde den fragan. Eh, ja. Sa bra kompis e jag. Tydligen hade hon "hort det fran folk i skolan"
Om manniskor bara kunde skaffa ett eget javla liv. Sa ar det val vart man an gar antar jag, o det ar val nanting man bara far ta. Men vafan tror folk egentligen? Hur javla dum far man va liksom.
Jaja. Annat an en massa javla skitsnack har det val inte hant sa mycket sen sist jag skrev. Och jag vet att jag lovade bilder, men jag kan verkligen inte hitta sladden. Sa det kommer nar det kommer.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0