God natt

Nu ska jag snart ga och sova. Har jatteont i halsen och i huvet. Usch. Jag kan bara forestalla mig att vakna upp i sangen i hogmora, mamma kommer in vid halv 8 och fragar vad jag fortfarande gor i sangen (aven fast skolan egentligen inte borjar forran 10) , och jag svarar att jag stannar nog hemma idag. Sover lite till....... vaknar igen, gar upp o fixar vad jag hittar att ata...... tar fram skolbockerna eftersom jag har jattemycket att gora men kollar mest egentligen pa vanner.

Hmmmm. Sa blir det nog inte imorgon. Tur for mig att jag redan var forberedd pa lite hemlangtan :)
Naja. Nu ska jag i alla fall satta pa vanner (okej, egentligen ar det redan pa i bakgrunden), ata upp det sista av chokladen mamma skickade och lagga mig under tacket och sova :)
Puss pa er dar hemma <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mammor är bra när man är sjuk.. Även om man är 42 och ens mamma är 67. Krya på dig älskling! Puss och kram /Mamma

2010-10-26 @ 09:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0