Har egentligen ingenting viktigt att saga.

Nu mar jag riktigt bra igen. Idag var av nagon underlig anledning en valdigt bra dag. Skolan kandes inte alls jobbig, aven fast de va prov o grejer. O trots att Shelby akte hem innan skolan slutade sa jag fick sitta o vanta i en halvtimme innan Cody kom o hamtade mig.

Levi kom over, o vi satt o spelade musik - och han fragade om jag ville sjunga pa halloween festen pa fredag som James ska ha. Sa Levi ska spela gitarr o jag sjunger Hallelujah. Och don't worry.... laten e inte lika popular har sa den e inte lika uttjatad...
Sen kom Cody tillbaks, Talen kom hem fran jobbet, Blake va redan dar o James o Raina kom over - o vi alla satt utanfor i varmen o bara pratade. Ganska harlig dag.
Imorgon ska vi checka ut tidigt och jag, Cody, Talen, Blake, James och Levi ska aka till Alec o skaffa halloween costumes. Underbart. Pa fredag e sjalva festen och pa lordag kanske jag, Shelby och Brandie aker till New Orleans for att ga till ett HAUNTED HOUSE :D Ska tydligen va ett att de laskigaste i hela landet. O da e de USA vi pratar om. Dom overdriver alltid, sa om jag inte skriver mer sa vet ni att jag fick en hjartattack och dog.
jadu............ undrar varfor jag alltid mar sa mycket battre de dagarna jag spenderat tid med honom .... vilket mysterium.
Men ja, ni vet hur jag alltid borjar gilla nan o sa typ 3 ar senare berattar jag det? Well, bestamde att eftersom jag anda inte behover sage det face to face sa kan ni lika garna fa veta allt. Det e ingen som fortfarande undrar vem han ar va? Kanns ganska uppenbart for mig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0