Oj oj oj. My head.

Well helluuu.
Pust. Idag fick jag veta (dom har tydligen pratat om det ratt lange, men vi alla vet ju att om jag inte fattar natt sa stanger jag av oronen) att nasta vecka ar spirit week.
Pa mandag ska man tydligen ha punk/rock klader. Cody erbjod sig att lana mig lite klader^^ haha vi far val se hur det blir med det, men inte har jag nagra sanna klader sjalv i alla fall.
Pa tisdag ar det hippie dag. Har inte riktigt funderat ut vad jag ska gora med det an.
Onsdag ar geek dag. Kan sakert satta ihop nagot.
Torsdag kommer med camouflage theme.... hm.
Pa fredag vet jag faktiskt inte riktigt. Men det ar i alla fall den (tydligen) mycket viktiga homecoming matchen.
Pa lordag ar sjalva homecoming dance. Som jag beslutat att INTE ga pa, eftersom alla sager att det ar astrakigt och att jag borde ga pa prom istallet. Sa darfor kommer jag istallet folja med Cody och Diana (vet inte om blake skulle ga?) till nan halloween aktig grej dar man gar runt bland hogt gras och har folk med motorsag springandes bakom en. Yay. Och efter det ga pa the homecoming after party insteeaad.
Hur som helst. Sa idag akte vi till Alec och kollade halloween costumes (typ en manad innan halloween....?) och ja. Det var nog allt jag hade att saga for idag.
7 manader och typ 20 dar kvar. Det ar jobbigt att nedrakningen alltid swirls around i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0