Uppdatering

Hade en underbar helg, och verkar bli en ganska underbar vecka ocksa.
dfhgdf
Forsta football game for mig. Det var ganska overkligt, och ganska underbart ocksa. Inte sjalva fotbollen kanske... forstod inte sa mycket, Men stamningen o manniskorna var pa topp.
vchbfcgh
yjyi
Idag i skolan var temat 80's eller punk/rock. Shelby o Chen!!
yjfgyk
Imorgon ar temat NEEERD. Min outfit ar VALDIGT okreativ, ja jag ar medveten om detta. Dessa klader ar bara en ursakt till att slippa ha skol uniform. moahhahaha
sdgdth
jgfhj
hmhjk
ftjygk
Pa torsdag ar det i alla fall HIPPIE och det tanker jag minsann kla upp mig till!!!!!
Pa onsdag ar det kamoflage, vet ej an hur det blir med det.
Puss pa er, svart att sakna sverige nar man just haft en underbar helg, en underbar dag och en undebar vecka att komma. Fodelsedag pa torsdag ocksa!
KRAAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0