Veckan som gatt

Hojdpunkterna av den senaste veckan:

Fredag: nar jag, Cody och Blake satt i Cody's bil pavag till James. Fonstrerna var oppna, den varma vinden blaste i ansiktet och vi hade eminem pa volym 356000. Inte for att det var sa jattespeciellt. Jag bara kande mig sa... lycklig just da..... Ingen kor bil i Sverige? Det finns ingenting som heter "varm vind klockan tolv pa kvallen nar man kor 200 km i timmen". Och INGEN i Sverige lyssnar pa eminem, eller annan hiphop for den delen.
Lordag: Nar jag, Blake och Shelby gick pa promenad klockan 12 pa kvallen och snodde skyltar fran folks tomter som vi senare satte i Ms Deanen's tradgard (NIO STYCKEN!) :D Och sa at vi pa Taco Bell.
Sondag: Jag och Shelby satt och pratade hur lange som helst i mitt rum och eftersom hon funderar pa att komma till Sverige som utbytesstudent nasta ar pratade vi om allt dar hemma. Det kandes bra. Det var inte som att fa hemlangtan. Det var bara som att inse hur mycket underbart man har i sitt liv.
Mandag: Jag och Shelby akte till Walmart och kopte FORSTA OCH ANDRA SASONGEN AV TRUE BLOOD. Darifran akte vi vidare till Blockbuster och jag kopte nio filmer; 8 mile (eftersom min andra kopia ar borta), Whip it, Dear John, My sister's keeper, An education, Love Happens, Fame, Milk och Obsessed.
Tisdag: Nar vi kollade pa True Blood och sen sag jag och Cody pa Dawn of the dead :) (Even though it scared the shit out of me when Cody said "it has to happen sometime", da han talade om filmen....) OH! och sa at vi mac&cheese. Yay.
Onsdag: Nar jag sov pa Civics lektionen.
Torsdag: Nar Blake insag vem som var mordaren i True Blood.
Och imorgon ar det fredag igen. Far se vad som hander da....
Jag ar sa lycklig. Jag vill verkligen inte aka hem. Jag fasar den dagen jag maste lamna det har stallet. Och aven om jag saknar er alla, sa saknar jag verkligen, verkligen, verkligen INTE Sverige. Nar jag forestaller mig att vara dar igen ar det som att vara mitt i en mardrom. Jag ar lycklig har. Inte typ "ah, jag ar sa glad att jag kopte true blood"... (aven om jag ar det ocksa) men jag ar verkligen lycklig. Pa riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0