Get ready

For some more piiictuuuuressssss!!!! I know, I'm very proud of myself actually.
Okay. First up; Cody. Han e typ Talens kusin eller natt sant. Fast jag brukar glomma de ibland for de beter sig bara som att dom ar kompisar.
zsfjtst
Cody is awesome.
sfg
cgn
And so is his hair!!!
cfh
Talen goes gangsta as usual...
ghf
Carlos ar ocksa fett cool.
cghgc
Aow. Justin och Angelica :)
ffhfgj
Okej, sa i deras "gang" eller whatever, finns en fett cool kille (jag vet, de finns en javla massa coola manniskor) som heter James. Och har ar hans lillebror Jason!! SUperdupercute!! Han kommer bli fett snygg nar han vaxer upp. Lovar.
OKEJ. Lat mig beratta....
Inte bara sitter folk pa borden i skolan.... (Lacy langst bak o tva killar jag inte kan namnen pa)
gyj
Och inte bara sitter dom pa borden i ett horn.... (Jared)
dry
Utan dom gillar faktiskt aven...
aa
att ligga pa borden. Hm. (Ashli, Chris och nan).
Har nagra bilder till. Jag vet, det blev en massa helt plotsligt :S
Har bor jag i alla fall :
hutrd
bhjh
af
kjllll
AND LAST BUT NOT LEAST:

dgghgh

THAT'S RIGHT!! My very first report card. HA! (I in chemistry means not reported)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0