GOSSIPP... ?

Jag har faktiskt en massa najs skvaller. Fast tyvarr kan jag ju saklart inte skriva det har offentligt pa min blogg... ifall att nan laser den som inte borda lasa den. Sa ni far nog lida dar hemma i undran om vad det ar jag bar pa :O (skyyyyppeee.........)
Men igar hade jag i alla fall en jattebra dag. Jag sov hos Shelby (tydligen brukar inte sa manga fa sova borta pa vardagarna... JAG ALSKAR MIN FAMILJ!!!) och vi akte och hyrde filmer och sen satt vi o kolla film o snacka till nastan halv fyra inatt. Det var super. Dock var jag inte sa valdans pigg idag. Men men, what you gonna do??
zfgjf
Japp, sa ser skoluniformen ut pa minsann. Shelby Hos Shelby (och hennes mamma).

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj måste skaffa mig skype fort då! haha :) puss

2010-09-15 @ 17:06:56
Postat av: sanna

haha vems kommentar??

2010-09-15 @ 23:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0