PIC. TIME!!!

Fiiiinally.... lite bilder!!!! har knappt tagit nagra harifran dock sa det mesta ar fran NYC!!!

vjvhjvj

Hihi folk som springer i Central park!!

;hbhjf h

View from bridge in Cerntral Park..... damn

fhdh

RECOGNIZE MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????? FUCKING HOUSE FROM FRIEENDSSS!!!! Hur mycket tror ni jag dog nar jag upptackte detta??????? GAAAAAAAAAHHHHH

dxhxgh

Haha var bara tvungen.

hkgjk

Aargh. WILL go to!!!! (the actual academy, not the cafe. Well okay that too).

bvn,nb m.

*big fucking sigh*

cncnv

Tyckte den va fin bara.

drtw

.

zdrysdr

Now, that felt un fucking believable.

xfdgsf

........................................................................................................................

NOW!!! :

afset

En del av mitt vackra rum.

srgtgr

Ja.... det ar har jag bor indeed. Moahhahahahahaaaaaaa.

drsr

Glommer er aldrig forstas.

Kommentarer
Postat av: paulina

looooks awesome :D och nu fattar jag varför du inte kudne visa mer av ditt rum förut, jag trodde du satt vid din lilla bärbara och ba: varför kan hon inte bara lyfta den så tung är den inte??? men aahh du har en annan där , soft! :) lyx hus ju! :)

2010-09-11 @ 11:47:52
URL: http://paulinasamuelson.blogg.se/
Postat av: Hannah

Sanna those pics are absolutely amazing! You are living a dream! I'm so jelouse! Can't wait for more pics from everything else :) xxx

2010-09-12 @ 11:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0