Speciellt.

Hej.

Assa sjuk skola man gar i. Idag, under 5th hour civics, hande lite grejjer assa. Haha. Forst borja tva killar braka. Och da menar jag verkligen det, as in staller sig upp o alla skriker , nagra forsoker halla fast killarna och resten star o sager "fight, fight, fight, fight.." i kor. HA. HA. Det var faktiskt ganska underhallande.

Sen dampa var larare loss (jag forstar honom) for nan i klassen hade gatt in i hans desk och tagit en mobiltelefon. Han la den dar i borjan av lektionen nar alla kom in och sen fem minuter senare var den borta. Ingen annan kunde alltsa ha tagit den. Sa varsta snubben kommer, stor svart kille med feta djupa rosten o han e forbannad som en jag vene vad. Och han sokte igenom ALLAS vaskor och allas "kroppar" (han hamtade till och med in en tjej som fick kolla tjejerna)... Hur som helst. Nan maste ha gomt den javligt bra for dom hittade den inte. Crazzzy.

Skaffade telefon idag i alla fall. Jag skickar mitt nummer till er alla for det kostar mig anda bara 60 dollar i manaden hur mycket jag an ringer och messar, aven till sverige. Puss pa er,

Kommentarer
Postat av: alexandra

jäklart! läskig lektion, haha!



Låter ju som asbra telefon grej! Vad har du för ngåt?? :D

2010-09-20 @ 03:41:27
URL: http://allieinusa.se
Postat av: sanna

haha ja :D



ehm.... ingen aning.... min host mom fixade at mig :S

2010-09-21 @ 02:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0