12:23

Helgen har varit underbar. I fredags akte vi och bowlade, kom inte hem forran vid tre vilket var ganska najs ^^
Igar akte jag och Shelby in till Alexandria for att shoppa lite i nan galleria typ. Rakade handa att jag handlade klader for 140 dollar pa forever 21.... kanske..... men de var vart det! Jag behovde nya klader! yay... plus att nu har jag liksom inte gatt in i en enda affar sen NY, vilket e lite ovant. Hemma gar man ju in och kollar lite da och da eftersom man anda ar i stan hela tiden. Men men. Vi hade javligt kul iaf. Seen at vi pa Taco Bell.... Gooooood jag hatar sverige. Typ basta maten jag nagonsin atit. Och sen kopte vi kakor pa Great American Cookies.. Delicious!!
Hur som helst. Sen pa kvallen vare Blakes fest, haha manniskor ar helt galna har. Helt plotsligt, vid typ tolv, bestammer sig alla for att dom vill spela vad som heter "great balls of fire"? Tror det hette sa. Sa dom tar nagra tennisbollar, dranker dem i bensin och tander eld pa dem. Sen kastar dom runt bollen och ser hur lange dom kan fa den att brinna (genom att ta tag i bollen och kasta ivag den igen innan det fuktiga graset slacker elden...) Fucking sjuka manniskor :D Sa javla roligt.Gaaaah jag alskar det har stallet. Never wanna leave.
fjjrsa
ahathat
Gloria till hoger, Talen i mitten och Theresa till vanster (Bada tjejerna utbytesstudenter. Italien och Tyskland)(Blaa).
sgrarg
Jag och Cristy (tjej som jobbar med Talen). hon va asharlig. Hon tyckte inte heller om dom andra utbytesstudenterna ^^ Yay!! Sa vi bondade ganska bra ;)
dztzht
Pa vagen hem fran bowlingen stannade vi och at taco bell!! Haha. Alla hanger lite i den fruktansvart underbara varmen.





Kommentarer
Postat av: N

du eka ha de ikig olig dä boa . ko he leade baa

2010-09-12 @ 23:58:02
URL: http://nicolinsibien.blogg.se/
Postat av: paulina

hahaha nicos kommentar ????



iaf. wtf vad hände med talen? hans gardin liksom? haha

2010-09-13 @ 12:00:30
URL: http://paulinasamuelson.blogg.se/
Postat av: sanna

hahahah hennes tangentbord e ju fuckat :D Hon menade nog: du verkar ha det riktigt bra dar borta. Kom hem levande bara.



Hahaha sa jag inte att han hade klippt sig??

2010-09-14 @ 23:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0