Bilderrrr!!!!

nb vnb
Jag och Levi
mb jknk
Gloria, jag och Shelby
äpåpoko
Jag och Talen
nm bhgg
Talen, jag och Blake (Blake, OF COURSE, var mycket tvungen att vara retarded med blå kavaj och solglasögon..)
mlöä
Jag och Shelby
nmgvsyt
Artie, jag, Mrs Theresa, Blake och Talen
m vuvuky
Jag, Gloria och Theresa (tittar in i fel kamera, I know)
Tyvärr har jag inga bilder från efterfesten. Lite synd för det var jääävligt kul, men ingen ville riktigt riskera att gå runt med en kamera i handen just den kvällen.... I alla fall. Bilden som jag och Levi tog inne i "the enchanted forest" (ni kommer fatta när ni ser den) kommer upp senare, när bilden kommer... Hade en underbar helg i alla fall. Lite trött bara. Men så värt det :D

Kommentarer
Postat av: helena leif

vad fin du är i den där skitsnygga klänningen!! hoppas det va riktigt röjjigt!!! :D

2011-04-18 @ 12:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0