För er som undrar alltså.

Dagens sämsta: Jag och Gloria hade ingen skjuts hem från skolan så vi fick sitta och vänta utanför i över en halvtimme!!! En halvtimme extra vid Bunkie High School!!!!
Dagens bästa: När jag insåg att mina armar faktiskt har blivit brunare än var de var för en vecka sen. Så var ju ena axeln lite röd också, men det behöver vi ju inte räkna.
Dagens jobbigaste: Att ta sig ur sängen i morse. Gills det?
Dagens konstigaste: Är det normalt om ens värdbrorsas kompis som man träffat en gång på en efterfest ringer ens värdbrorsa för att få prata med en och fråga om ens nummer? Fast det var ju lite kul också måste jag säga. Dessutom är han feta bra rapparen. Helt seriöst.
Dagens överraskning: Insåg att Clint och hans nya sorgliga liv faktiskt inte stör mig det minsta lilla längre. Och btw, om han ringer mig om 20 år och bevisar att han inte är a big drug addict, då lovar jag att omtänka kokain och ecstasy. Ähum.
Dagens filosofi: Don't count the days. Make the days count.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0