Goder morgon

Jag vet inte riktigt vad mitt problem ar men efter att ha somnat sa sent som klockan 3 pa natten sa vaknade jag i alla fall klockan atta och ar helt och hallet pigg. Hur skumt ar inte det? Och pa en fredag da vi inte ens har skola dessutom.

Hummmmm nu ar det pasklov.... det blir val typ lite slappa vid poolen (japp det finns en mycket tillganglig pool hos Gloria's vardpappas bror som vi kan ga till nar vi vill), picknick eftersom Louisiana folket tydligen aldrig gor det (vilket sorgligt liv!?), zoo i New Orleans. Paskmat, som btw, ar UNGEFAR tre miljarder ganger battre har an i Sverige. Aven om jag ar ganska trott pa amerikansk mat. What else.... paddla kanot ska vi gora ocksa. Och kanske campa om vi kan, fast jag vet inte hur kul det kommer bli att vakna upp i ett talt mitt i skogen som ar uppvarmt till typ 40 grader. Hm.

Naja. Nu ska jag va en asjobbig kompis och ga och vacka mina vanner alldeles for tidigt (klockan ar i alla fall 9.30 nu, och inte 8 langre...men dom kommer formodligen hata mig i alla fall. Oh well).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0