Good evening

Ligger på soffan i Talens rum och gör ingenting. Gloria, Artie och Mrs Theresa sitter på nedervåningen och kollar på 127 hours. ASBRA film btw, men så såg jag ju den för ungefär 4 timmar sedan.
Igår åkte vi till Indian Creek, ett campingställe ungefär 2 timmar härifrån där dom också har en strand. Ja, vi campade alltså inte utan grillade och hängde vid stranden typ. De goda nyheterna är jag faktiskt fick lite färg utan att bränna mig. De dåliga nyheterna är att bikinistrecken inte riktigt matchar normala linnen/tröjor. Men men.
Har inte så mycket att säga egentligen. På söndag sk jag ha coca cola prty med mig själv. När man inte har druckit läsk på två månader så tycker jag faktiskt man får ha det. Förresten sprang jag också 5 kilometer idag utan att stoppa. Ja, det kanske inte låter som så jättemycket men när jag började klarade jag typ 2. Högst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0