Jag fattar inte.

Det är sånt man tror bara händer i filmer. Man tänker "fyfan vilket jävla äckel... men det är åtminstone bara en film". När det händer en själv i verkligheten förändras hela ens syn på varenda liten människa och man undrar om det finns en själ man kan lita på.
Jag vet inte vad min poäng är. Jag kan inte tänka klart. Jag har alltid tyckt att det är så löjligt och kliché att säga att "killar är idioter". Men det finns fan ingenting annat på hela planeten som är mer sant. Jag tror mer på det än vad jag tror på att jorden är rund.

Kommentarer
Postat av: Pål

Jag hoppas di förstår att du alltid kan lita på mig. Vi pratar ikväll. Hela natten om du vill. Älskar dig!

2011-04-01 @ 11:44:39
URL: http://paulinasamuelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0