okej.

Gårkvällen var ganska sjuk. Ni läste ju mitt förra inlägg. Jag satt och gjorde ingenting på övervåningen, satt på datan typ. Så helt plötsligt hör jag typ ett glas eller nått som faller i golvet, och mrs Theresa strax därefter springandes på nedervåningen och så hör jag henne säga "Art, are you okay?"
Så jag gick ner på nedervåningen för att kolla vad osm hade hänt, och Artie sitter i en fåtölj med typ halvöppna ögon och kan knappt prata, knappt andas. Tydligen svimmade han och tappade glaset i golvet. Så vi ringer ambulansen (som tar typ TREHUNDRA ÅR att komma). Och Artie sitter där och sluddrar, säger nått om hur han försöker andas och att han inte kan känna sina händer eller armar och kan knappt röra på sig.
Tillslut kom i alla fall ambulansen, och vi fick åka till Alexandria klockan 12 på natten till sjukhuset.
Dom tog massa prover o blablabla och vi ungdomar fick sitta i väntrummet hela natten. Vid halv fyra på morgonen är vi påväg hem igen och dom hittade inte ens nått fel.
Men... det var en ganska speciell kväll, när vi satt i bilen påväg hem körde vi runt i blixt, åska, regn och vind och satt och letade efter en tornado som vi visste fanns nånstans runt oss..... men klockan 4 på natten är alla ganska dilirious ändå och sitter och skrattar åt allting så det var faktiskt.... under omständigheterna, ganska kul.
Sjuk kväll ändå.

Kommentarer
Postat av: glän

wicked

2011-04-27 @ 17:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0