ou maj gad.

Typ basta dagen i mitt liv. Efter att ha ignorerat mig nu i en vecka gick jag fram till honom i skolan (for en gangs skulle akte han inte hem for att undvika mig). Okej, ganska lang historia so try to keep up. Eftersom varenda manniska har sagt att tjejen han ar med ar sa javla acklig och typ varsta horan som utnyttjar alla och har haft typ 2 abort och konssjukdomar o hela skiten...... i alla fall, och han har ju forsokt halla det hemligt vem tjejen ar sa da tyckte jag att forsta steget till en bra hamnd (eftersom han aldrig svarade pa mitt superlanga sms) var att beratta for hela skolan.
HA!
Sa nar Justin fragade Clint om det, sa clint "what? How do you know about that?" Justin sa "Just someone. It wasn't Sanna". Clint sa "I don't think Sanna knows". (hahahahahahah fett dum)
Sa jag gick upp till honom nar han vantade utanfor ett klassrum, och sa sa jag "Look, I just wanted to tell you, I think the entire Bunkie High School knows who your whore is. But thanks for trying to keep it from me", sa klappade jag honom lite pa axeln och gick daifran. Han sa INTE ETT ORD. hahahahha bara det var underbart i sig.
Sen kom han fram till mig senare under var teaterlektion, lutade sig in lite och sa "yeah, that was really mature". ooooooohhhhh my gooooooooooooodddddd jag tror inte han kanner mig sa val anda. Jag reste pa mig, tog upp en stol i luften och smallde ner den bredvid honom... och bara skreeeek pa honom i typ 10 minuter.
Nagra saker som sades:
Clint:I was gonna apologise but ...
Jag" OOOOOOOOOOOh you were gonna APOLOGISE????????? oooooooh well that makes it fucking okay!!!!! (blablabla skrek i typ 3 minuter om det)
Jag: And even IF you were gonna apologize, which is just a bunch of fucking bullshit anyway, because the only time you've talked to me is now because of what I said to you!!!! But even IF you were going to, WHYYY ignore me for a week???? Seriously????
Clint: Well I just didn't wanna hurt you.
Jag: Well good job Clint. Good fucking job. That went really great, huh????? And why did you even do it in the first place??
(och oh my god jag kan inte FATTA att han sa det har)
Clint: I don't know. She's fun.
Allvarligt talat sa kommer jag inte ens ihag vad jag sa. Skrek val lite till.
Sen sa han: Well, we didn't work the first time, why would it work the second time?
Me: You've gotta be fucking kidding me. You know what clint, that's fine. But THAT IS SOMETHING YOU TELL A PERSON YOU DO NOT GO FUCK ANOTHER GIRL!!!!!!!! AND ON THE SAME FUCKING DAY!!!!! (ja, det blev ganska mycket svordomar)
I alla fall, nar jag sa det sa sa han "I'm not staying here to talk t you if you're gonna be like this" (yeah, I'm the bad guy.)
Sa jag grabbade tag i hans arm och drog ner honom och sa "you're not going anywhere", och jag svar jag var precis redo att smalla till honom. Och da kom sjalvklart Ms Deanen och sa drog bort mig. AAARRRRGHHH!!
Men..... sen gick han och jag gick ut till badrummet for att typ...cool off. Sa da smallde jag till dorren istallet och nu gor min hand ganska ont. hehe. Men jag kom tillbaka lite lugnare i alla fall.
Men det basta ar att alla ar pa min sida. ALLA. Shelby sa att till exempel Marlee sa "maaan, Sanna is MY GIRL!! That girl is fucking TOUGH!" och typ Talen satt och skratta och sa att det var sa javla kul att se en tjej skramma skiten ur en kille. Och bara... aaa. Det var undebart. Jag har saknat att ma bra.
Det var ju saklart mer saker som sades men jag kommer fan inte ihag halften, det var sa in the moment. Jag brydde mig liksom inte ett skit om att alla satt o lyssna och att en larare var dar nar jag satt och svor sa in i heeeelvete mycket. Jag tror aldrig jag har varit sa arg i mitt liv.
Hejda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e bäst!! :D

2011-04-05 @ 08:22:24
Postat av: sandberg

thats my giiirl!!

2011-04-06 @ 21:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0