Indian Creek

Igår var vi och campade vid Indian Creek som är ett campingställe vid nån liten sjö typ. Såhär mysigt hade vi det:

bhlkib

määåpp

nmb

mnnbhbk

knkf

Vi tände en brasa, lagade mat mitt ute i skogen, sov i tält, lyssnade på musik.... fan vad jag saknar storstan. Haha.
Gloria goes: You don't like camping, do you?
Jag: What? why? Does it seem like I don't?
Gloria: Well... You just look kind of lost.
Hehehe.
Jag: Yeeeah.... me, dirt, bugs, nature, no bathroom and sleeping on the floor aren't really best friends. City girl, remember?
Fast det där första sa jag egentligen inte. Men jag tänkte det. I verkligheten sa jag bara "city girl remember?" men det är ju typ samma sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0