Happy valentine's day ...

Okej jag fick en efterfrågan av broder min att inte vara så lat och berätta mer om tältningen och vuxna som bitchar...
I lördags var jag, Gloria och Anne väldigt uttråkade. Så kom Gloria med den lysande idén att vi borde tälta. Vi bjöd in en bunt men det hela slutade med att de enda som tältade var jag, Clint, Gloria och Talen. Vi blev sedan mycket chockade när Ms Melinda (Gloria och Anne's värdmamma) tillät detta. Tyvvärr var det ganska kallt. Och de e de som e grejen med Louisiana. Ena dan behöver man tjocktröja, jacka och halsduk, nästa dag kan man gå runt i linne och shorts. Bokstavligt talat. Men hur som helst, även om vi nästan frös ihjäl så var det trevligt.
Men.... så kom jag hem nästa dag..... och Ms theresa uppskattade inte riktigt vår tältning allt för mycket. Mr Art gick runt och sa åt henne att hålla käften och let it go, men hon brydde sig inte så mycket. Hon sa till och med att "I'm going to call Ms melinda. I can't believe she let you do that". Fuck you, hade jag lust att säga. Men det sa jag inte. Istället sa jag ingenting, tills hon frågade "do you see where I'm coming from?" Och jag sa "No, but if that's the way it is then that's the way it is".
Tycker jag var ett mycket klyftigt svar. Det betyder både att jag kommer göra som hon säger, men också att jag tycket att hon är dum i huvudet.
Byebye, nu ska jag åka till alec och äta middag med clint -.- Jag hade nog föredragit att inte uppmärksamma dagen alls, men varför inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0