Hihihihih hejhejhej hihihihi

Ååååååååh det är den tiden på året (som kommer två ggr varje år(förmig)) då man börjar lyssna på låtarna man lyssnade på samma tid förra året, och så blir man helt jättelycklig! Kommer alltid när man börjar få sommarkänslor (ja, här var det +25 - +30 idag), och sen när det börjar bli dags för vinter och man börjar tänka på julen....
Mer än julen, så tror jag det jag är mest ledsen att jag missar i Sverige i år är den tiden när våren börjar komma och man får lyckorus i hela kroppen av att bara känna att sommaren är påväg! OBS! Jag klagar inte, här är det redan sommar och jag slipper frysa ihjäl o får skippa en hel vinter vilket inte e helt fel heller mohahahaha :D
I alla fall, nu ska jag sitta här o lyssna på dessa låtar och njuta av det faktum att jag är i AMERIKAT och det är inte du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0