Rally

Varje år åker några studenter från varje klass till en rally-competition, en tävling inom staten för high-school studenter. Alltså, 5 pers till engelska-rally, 5 till matte-rally osv osv...

Hur som helst. Ms Deanen som är vår drama lärare frågade mig i alla fall precis om jag ville åka för drama och om jag ville hjälpa henne välja ut några andra, sätta ihop en pjäs, och regissera den!!! YAY!! Ja, alltså, som alla säkert förstått så ligger det inte riktigt på samma nivå som på hemma i IEGS, men ändå. Det blir ju roligt i alla fall :)

Sen, change of subject, så har min hud blivit jättemysko. Typ i ansiktet. Asså det är ju inte som att jag har acne eller nått men det brukade se bättre ut om man säger så. Plus att jag har ont i huvudet typ 24/7. Jag undrar om detta kanske kan bero på alla onyttigheter och fet mat????????????????????????? Så stolt jag är över mig själv. Inget godis eller liknane och endast vatten i tre dagar nu. Yay me. So long....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0