Slut på ord.

Hhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm........................
Jag börjar bli lite irriterad. Det här är ju löjligt. Alltså, allting känns allmänt bra och så nu, men när jag verkligen tänker efter så är dom här människorna faktiskt helt jävla pantade. Minst sagt. HerreGUD ...
Jag satt i mitt rum. Clint kom hit. Kom in i mitt rum. Sa: eeeh, yeah, we have to go upstairs... Vi gick upp. Ms theresa kom upp. Sa: What are yall doing up here? Vi sa: Um, watching friends...? why? Hon sa: No reason. Just wondering. Gick ner igen. Kom upp igen. Sa: Me and Artie have to go to bed now, so you have to go home, Clint. Han gick hem.
Kom hem från skolan igår. Hittade en lapp. Den sa: Everybody's at work. Shelby can come over but NO ONE else. Japp, med stora bokstäver. Vem tror ni hon egentligen menade?
Herregud vi är inte tolv. Get back to reality, SWEETIE. Grow up. No, like - really. Just fucking grow up.
Ingenting illa menat mamma, men om du nånsin sa att en kille inte fick va i mitt rum eller i huset när du inte va där skulle jag förmodligen skratta åt dig. Hellre skulle jag bo på gatan i protest än att gå med på det. Aldrig.
Ni vet när man är så arg att man vill slå sönder något och skrika högt? Men sen bara sitter som helt paralyserad och försöker att vara reasonable. Så känner jag mig just nu. GAAAAAAAAAHHH AAARHGHGHGHG!!!!!!"%/"%"¤%"%¤"&%/"/Y¤"%¤!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jqygrksegtjkrzstgbjehthrda,gs

Kommentarer
Postat av: Mamsegull

:D Inte så troligt va? Jag kan se dig framför mig - arg och återhållsam! He he

2011-02-02 @ 10:20:04
Postat av: Paulina

Haha härliga människor det där ;) du får nog lite tid med honom ändå :)

2011-02-03 @ 00:04:55
URL: http://paulinasamuelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0