The girl with the dragon tattoo

Maste ocksa erkanna faktiskt att det ar lite sorgligt att jag missar hela melodifestivalen i ar.... haha nanting jag aldrig trodde jag skulle saga.... men Linn paminde mig igar, och nar jag tanker efter sa var det faktiskt ganska trevligt att dissa alla latar varannan helg och kunna klaga pa dom sa fort dom kom pa radion sen och sa fort alla borjade sjunga pa dom. Fast mest kanske det ar bara att jag saknar att sitta dar pa grahundsvagen framfor TV:n med pappa, Linn och grabbarna grus lite da och da och kanna sig alldeles hemma :)
Men............ nu ska jag trots allt ha hela detta hus for mig sjalv i nagra timmar, titta lite VANNER och ata riktig akta amerikansk pizza med cheesecrust ;) mohahahahahhahaaaaaaaaaa nyttigt.
Forresten sag jag Man som hatan kvinnor haromdan. Men engelsk subtitle. Det visar sig att det inte bara ar svenskar som oversatter utlanska filmer helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0