Happy new year !!

Nu har jag min dator igen. kan skriva ÅÅÅ ÄÄÄÄ ÖÖÖÖÖ så mycket jag vill. yay.

Jaha. Imorgon måste jag gå till skolan igen.... börjar lite tidigare än alla er där hemma. Usch. Men i alla fall. en kort liten analys över det passerade året:

Våren var ganska fantastiskt om jag kommer ihåg rätt. Då tänker jag mest på IEG, allt kändes verkligen underbart där, och det var under andra terminen man hittade till rätta kan man väl säga. Och även om det har ändrats en massa så så är allting fortfarande likadant i mitt huvud, och så tänker jag låta det vara tills jag kommer hem igen.

Sommaren var den värsta tiden i mitt liv. Eftersom det bara är typ närmsta vännerna som läser här så vet ni förmodligen varför... men... sen kom jag hit och det har verkligen varit en upplevelse. Och även om jag haft det bra from time to time så hoppas jag verkligen att det här året ska bli bättre.

So far so good.... uhmmmmmmm vet inte riktigt vad jag borde säga och inte säga och hur mycket jag ska säga och hur jag ska säga..... hehe. Well, först och främst så bestamde jag mig for att försöka inte äta lika mycket onyttigt - det är egentligen inte ett nyårslöfte med det kändes ändå passande nu när det nya året kom. Än så länge har jag tackat nej till choklad, marshmallows, breadpudding, McD, sockerkaka.... ja.

och sen...... pallar inte cody längre. alls. jag blev typ galen. Så har bara försökt släppa honom. Och det funkade ganska bra. Om man säger så. Han gjorde mig bara frustrerad hela tiden. Så nu har jag träffat en gullig kille istället som verkar lite mindre komplicerad. Och jag vet inte vad jag känner riktigt eller hur det kommer bli, men det bästa är väl, att jag bryr mig inte just nu. Vi får se helt enkelt. Funkar det inte så funkar det inte. Funkar det så funkar det. Gud nu låter det som att jag bara försökte hitta nån ny för att sluta tänka på cody, men så var det inte. Tro mig, jag var INTE beredd på att detta skulle hända.
Så. det är allt ni får veta nu. Hehe. Bet that's gonna make you log on skype.

Bye biiitcheeeeeeeesssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0