Skola imorgon...

Usch. skola suger. verkligen.

Sverige ligger som i en liten box längst bak i huvudet som man kan öppna men försöker hålla stängd så mycket man kan. Jag har inte hemlängtan i dess riktiga mening längre men jag saknar ändå Sverige mer och mer för varje dag som går. Fast jag är ganska rädd för att komma hem också. Vad komplicerat allt detta blev. Jag visste ju att det skulle bli så men går inte riktigt att förstå förrän man har gått igenom det själv. Även OM jag hade ett val, så skulle det gå fel på nått håll. När jag är här saknar jag Sverige, och jag vet redan att när jag kommer tillbaka så kommer jag sakna det här ännu mer.
Men jag är ganska glad just nu ändå. Eller, är faktiskt väldigt lycklig.
Har spenderat senaste två kvällarna med en underbar kille (och lite andra människor), som BTW, för er som tittat på bilderna på facebook, vi har klippt håret på nu!!!! ASsöt!!! :):) Det e liksom lite typ messy, edward-cullen-type-of-hair nu. Fast kanske inte riktigt lika snyggt men liksom, vems är??? Önskar VERKLIGEN att min kamerasladd kunde dyka upp nu så ni kan se. Grr. I alla fall, shoppat massor för julklappsperngarna har jag gjort också. Känns mycket bra alltihop.
Älskar mina underbara fantastiska vänner här nere - shelby, anne, gloria, talen och blake mest då. Saknar mina andra underbara fantastiska vänner hemma i S också, men har insett att dom kommer faktiskt fortfarande finnas där när jag kommer hem igen.
Nu ska jag gå och sova och mentally prepare myself för helvetet imorgon. *stånk o stön*(HAHAHA e inte de typ de bästa uttrycket ni nånsin hört???)
SO LONG MATHAFACKASSSSSSS

Kommentarer
Postat av: paulina

aahh det e bra sanna. du ska inte tanka pa sverige nu. bara njuta :) jag saknar dig, du anar inte hur mycket.

vi hors snart. puss love.

2011-01-11 @ 20:34:52
URL: http://paulinasamuelson.blogg.se/
Postat av: paulina

aahh det e bra sanna. du ska inte tanka pa sverige nu. bara njuta :) jag saknar dig, du anar inte hur mycket.

vi hors snart. puss love.

2011-01-11 @ 20:34:57
URL: http://paulinasamuelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0