Liar Liar

Jag hatar verkligen att gå upp på morgonen här. Det är ännu värre än hemma i Sverige, för här KAN man inte stanna hemma eller missa första lektionen, och varje dag börjar klockan åtta med samma schema. USCHHH
Idag spenderade jag halva eftermiddagen med Clint, Cody, Greg o lite andra människor som jag definitivt behövde ljuga om... för i detta land är det nämligen mycket mycket farligt att umgås med ett gäng killar (?). Men men. Ingen skada skedd. Andra halvan spendera jag right here i min säng med min dator och Sex and The City.
Det var allt för idag. God natt nu ska jag sova i 5 timmar.
Btw påminnelse till mig själv att jag har lite att säga om ms theresa imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0