14 maj 2011

Vet ni vad jag har insett? Jag är inte alls beroende av läsk längre! Varken Coca Cola eller annan läsk. Jag är superduper stolt över mig själv och dricker mest vatten. Till och med när vi går ut och äter!! Hur duktig är inte jag liksom? 

Ja, efter att ha suttit ute med Talen och Cody till halv fyra på morgonen igår (eller ja, idag) så gick jag och lade mig bara för att vara tvungen att gå upp 3 timmar senare och gå till skolan. Det var ganska speciellt. Men Shelby gick också och vi satt bara där i två timmar och gjorde ingenting.... attendance recovery my ass. 

Och sen åkte vi till Pizza hut och åt pizza (och drack vatten!), och jag var heeeelt dilirious igen. Ibland är det verkligen värt det att inte sova så mycket. Vi skrattade åt allting och kunde inte andas. Förmodligen trodde alla runtomkring oss att vi var höga eller nått. 

I alla fall så kom vi hem sen och kollade vänner och jag sov i fyra timmar, så nu är jag såklart pigg igen lagom till natten kommer! Så sen åkte Shelby och skulle jobba och Talen och Gloria har varit i Alec hela dan och jag har vart fett uttråkad. Men sen kom Cody så vi gick ut ett tag tills han skulle gå och äta. Och för att ta en vild gissning sådär så kommer vi väl säkert gå ut igen när Talen kommer tillbaks och göra ingenting igen... men det är faktiskt ganska kul med dom. Så ja.... så ser väl typ min vardag ut nu för tiden. Sweden soon. Weeeiiiirddddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0