Attans.

Jag är fett arg. För typ 4 dagar sen skrev jag ett jätteklyftigt inlägg med rubriken "Dedikerat till min bror", och så innehöll det texten "Sluta vara en sån tönt". Men nu när jag kollade så fins det inte publicerat och tydligen så "ber blogg.se om ursäkt för problemen de haft den sista tiden". Usch.
Men men. Så vad händer här borta då.... nja. Inte så mycket, men det är ganska skönt. Chillar och tänker vad konstigt det kommer vara att inte vara här längre om ett litet tag. Men i övermorgon är min sista dag i skolan vilket ENDAST är skönt!!! Nästa vecka har vi bara finals och dom behöver jag inte ta. Yay! Jag, Gloria, Shelby och Talen har typ slappat och kollat film si så där 30 dygn i rad nu känn det som. Men de e väl najs.

Kommentarer
Postat av: tönten

hur gör man??

2011-05-12 @ 23:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0