Bara för att fylla i lite

När jag kom till skolan igår, så gick jag fram till min lärare, och hon sa genast:

-Sanna, what have you been doing? Skipping my class? How long did you think I was gonna put up with it? (Hon var ganska arg alltså)
Jag: nonono, wait, though. I didn't expect you to put up with anything. But see, my grades here don't count for anything when I go back home, so... I just didn't really care.
Mrs Bain: ....... Oh. Wait, really? So this whole year counts for nothing? Your school back home aren't even gonna see your grades from here?
Jag: Nope.
Mrs Bain: Oh. Well. Then. What the hell are you doing here? (Skrattar)
Jag: uuuuh, yeah.. my hostmom wasn't too happy for some reason. It was either this or be punished for the weekend.
Seee? Inte ens min lärare tyckte det var nödvändigt liksom. Grrrrrrrr.

Kommentarer
Postat av: g2b

din lärare syftade nog på varför du går i skolan i usa för fattar du la!!!

2011-05-17 @ 22:28:29
Postat av: sanna

nej för jag skrev ju inte hela konversationen din idiot.

2011-05-18 @ 06:19:25
Postat av: Anonym

tönt. idiot. amerika har gjort dig kall :'(

2011-05-18 @ 19:51:56
Postat av: sanna

HAHAHAHAHAH amerika har INTE gjort mig kall, nånsin hört talas om SOUTHERN HOSPITALITY?? Dom är onödvändigt "snälla" och "trevliga" här. det är bara jag som alltid vart så min kära broder :D :D :D :D

2011-05-18 @ 21:13:17
Postat av: sanna

Och om du inte sa så dumma saker så skulle jag inte behöva kalla dig för det :D :D :D hihihihihi. Saknar dig också!

2011-05-19 @ 01:53:15
Postat av: Anonym

;)

2011-05-20 @ 17:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0