Det måste se bra ut i hyllan.

Idag är det första maj. Vilket betyder att det är okej att jag ätit glass och druckit cola idag - jag klarade nämligen mitt mål och gick två hela månader utan glass, läsk, chips, godis, bakverk etc etc........
What else? Har precis packat en stor låda med en massa saker som ska skickas hem. Typ mest kläder som jag inte kommer använda mer här + alla mina filmer... för att vara jag så var det inte SÅ många ändå. Jag funderade på att göra det lättare för mig och lägga in alla DVD:er i en CD-case och lämna själva fodralen till filmerna.... men så insåg jag ju att då kommer inte min filmhylla se lika bra ut när jag ställer upp dom i min hylla i min lägenhet som väntar på mig där hemma.... så så blev det ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0