I skolan.

Just nu sitter jag och Shelby i skolan.... egentligen borde vi jobba pa en tidning som ska vara klar pa tisdag. Men vi tyckte det kandes battre att folja tradition och gora det mandag kvall istallet.

Dessutom bryr var larare sig inte om vad just jag och Shelby gor i alla fall. Det ar det som ar fordelen med att vara utbytesstudent.... han later mig gora vad jag vill pa datorn och lyssna pa musik fast det ar emot reglerna... eftersom han vet att nar jag val lamnar in vara arbeten sa ar dom i alla fall 300 ggr battre an alla andras. Inte for att skryta eller sa. Men det ar faktiskt sant. Och eftersom Shelby sitter bredvid mig sa kan han ju inte direkt saga till henne men inte mig. Hahahaha.  For tva minuter sen sa han at halva klassen att sluta sova och plugga lite istallet. Jag sover ungefar halva tiden och han har inte sagt till mig en enda gang. Sarbehandling eller vad. Haha

Well... You take what you get.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0