Ibland alskar jag verkligen mitt liv.

Nejmen hejsan. Nu sitter vi pa lektion igen och gor ingenting!!! HAHAHAHA vi ar inte ens har idag!!! Hahaha okej for att forklara i mer detalj: jag och Shelby gick inte till forsta och andra lektionen, och sa nar man val kommer till skolan sa maste man checka in vid huvudkontoret. Och om man inte gor det sa ar man liksom officiellt inte har!!! HAHAHA jag vet inte varfor det ar sa roligt men vi har suttit och skrattat at det nu i typ 20 minuter. Vi checkade namligen aldrig in eftersom vi tankte dra harifran nasta lektion i alla fall. Och om vi da checkar in sa kommer det sta att vi skolkade. Men eftersom vi aldrig officiellt var har sa gor det ingenting!! HAHA sa javla meningslost att jag ens kom till skolan idag!!!! Fast om jag ska vara arlig sa tror jag inte jag stannat en hel dag en enda gang den har veckan. Det ar annu en fordel med att vara utbytesstudent----alla larare tror pa ens dumma ursakter!!!! Hahahaha. Dessutom satte Coach Frankie ett A pa mitt nasta reportcard aven fast jag inte gjorde det jag skulle!

Hahahah gud jag later som varsta slackern nu. Det ar jag egentligen inte. Det ar bara det ar den har skolan ar sa dum i huvet i alla fall och sa gills det ju anda inte nar jag kommer hem. Och tydligen far jag A's i alla fall... sa det spelar val inte sa stor roll. Hihi. FREEDAAAAAG!!!!!!!

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0