Jag har ett robot-örhänge

Jaha.... få se nu vad jag glömt att skriva om de senaste dagarna... åh! I torsdags kväll vad det Talens och Codys graduation. Så efter det gick vi alla ut på restaurang och sen stannade vi uppe till klockan 6, fredag morgon.... det var ganska kul. Så sov vi i två timmar, för sen var vi tvungna att gå upp och åka till Baton Rouge där Chris (Mrs Theresas äldste son) graduated... college alltså. Så när vi kom hem så var vi ganska trötta. Sov hela kvällen och hela natten, gick precis upp (12.04 pm) Så nu är jag pigg igen och mycket redo inför Levi's going away party!! (han drar nämligen till basic training for the national guard i 6 månader....) Det blir skoj. Nu ska jag gå och övertala Blake att han också måste gå. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0