LA = Louisiana, NOT Los Angeles.

Märkte inte hur lite jag gjorde denna dag förrän jag avslutade hela säsong 10 av vänner... och då började jag från början. Jaja, imorgon blir det mer. Kommer gå upp typ klockan nio för att åka till Alec med Talen och Cody, typ "shoppa" lite (vet inte ritigt vad det innebär med endast två killar...), sen blir det hem och förmodligen kolla lite vänner igen och sen åker jag och Shelby tillbaks till Alec ... för att äta middag på restaurang och sitta på det ENDA cafét som finns här och ha våran sista kväll ensamma tillsammans liksom <3
Sen har Theresa (utbytesstudent från Tyskland) en fest hemma hos sig som vi förmodligen kommer kika in på! Najssss.

Kommentarer
Postat av: gLenN

lite tunt med inlägg här tycker jag...

2011-12-19 @ 00:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0