Ojojojoj...

Där ligger jag i soffan liksom och tänker att den här dagen kommer bli såååå tråkig, PLUS att klockan 6 måste jag gå till en dum komfrimation!!! Aaargh!!!
Men så ringer Mrs Melinda (Gloria's värdmamma) till Mrs Theresa ... Mrs Theresa svarar inte men såg meddelandet lite senare... "Hey Theresa, this is Melinda... first off, I hope you have an extra room, because Gloria is not staying here anymore. I am calling the organization tonight and if she doesn't stop... she'll have to go home one week early. She's been talking back at both me and Chuckthis whole year and been very disrespectful, and now it's just gone too far. Call me later. Bye"
Ungefär så lät det. Då visar det sig att Gloria inte ville komma till Blake och Shelbys komfrimation (ingen aning om hur det stavas, comfirmation på engelska iaf, hihi) men ville komma på själva middagen senare hos Shelbys mormor. Shelby sa att det var helt okej. Dock höll inte Mrs Melinda riktigt med och ja.... så bröt det ut..... nu vet ingen vart Gloria är och ingen kan få tag på henne. Yay. Så ringer Mrs Janice..... (Cody och Talens mormor)... och nu har tydligen Cody varit i en bilolycka. Så dit far vi.... Cody är okej. Can't say the same for his car. Men ja, Mrs Janice har redan hittat en ny hon ska köpa åt honom haha...
Asåå... bara kaos. Haha. Nu ska jag iväg och låtsas bry mig om att mina kära vänner nu OFFICIELLT är katolska. Weill ain't that fucking great.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0